Kaupan Digiaamupäivä: Digikaupan uudet tuulet
Verkko-ostaminen kutistui viime vuonna Suomessa ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2010. Miten se näkyi kotimaasta ja ulkomailta tehdyissä ostoksissa? Miten suomalainen digikuluttaja poikkeaa naapureistaan ja miten hän on muuttunut pandemian aikana? … Lue lisää
Uudet tuotevaatimukset ja digitaalinen tuotepassi – oletko valmis?
Tietoisku Kaupan liiton jäsenille Oletko tietoinen, kuinka Euroopan komission kiertotalouspaketti muuttaa tuotteiden suunnittelua, jotta raaka-aineiden kiertoa saadaan tehostettua EU-alueella. Yksi komission tuleva uusi velvoite on digitaalinen tuotepassi, joka tulee sisältämään … Lue lisää
Menestyksekäs myyntistrategia
Ilman oikeaa myyntistrategiaa ja sen laadukasta toteutusta paraskin strategia jää ylimmän johdon ja hallituksen unelmaksi ja yritys ei saavuta asetettuja tavoitteita. Myyntijohto on vastuussa siitä, että yrityksen strategia toteutuu halutulla … Lue lisää
Voittavan ratkaisun esittäminen
Tämä aamupäivä on pyhitetty puhtaasti sen pohtimiselle, miten onnistut myymään arvoa asiakkaalle. Konkreettisen koulutuksen jälkeen käytössäsi ovat parhaat työkalut voittavien tarjousten rakentamiseen. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Saat koulutuksesta myös tallenteen ja … Lue lisää
Muutosneuvottelut ja työsuhteen päättäminen
Koulutus Kaupan liiton jäsenille Koulutuksessa keskitytään erityisesti uuden yhteistoimintalain mukaisiin muutosneuvotteluihin. Käymme läpi, millä edellytyksin työnantajan vähentämisperusteet voivat tulla kyseeseen ja toisaalta mitä toimenpiteitä kuuluu kevyempien muutosneuvotteluiden piiriin. Käsittelemme, milloin … Lue lisää
Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen
Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen … Lue lisää
Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi – Kohtaaminen – Klousaus
Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista … Lue lisää
Näin kehityt strategiseksi kumppaniksi
Isot päätökset, jotka liittyvät yrityksen tärkeisiin kumppanivalintoihin tehdään johtoryhmätasolla, mutta liian harva myyjä kuitenkaan pääsee keskustelemaan johdon kanssa, saatikka esittämään ratkaisunsa ylimmälle johdolle, joka loppupeleissä asiasta kuitenkin päättää. Jan Ropponen … Lue lisää
Tehokas työvuorosuunnittelu
Koulutus Kaupan liiton jäsenille Opi hyödyntämään työehtosopimuksen mukaiset työaikajoustot, niin saat lisätehoa toimintaan ja säästöä palkkakustannuksiin. Perehdymme yhdessä erityisesti työajan tasoittumisjärjestelmään, työvuorosuunnitteluun ja työaikapankkiin. Koulutuksessa käsitellään myös paikallisen sopimisen mahdollisuudet … Lue lisää
Uusasiakashankinnan tehopäivä
Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä? Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että … Lue lisää