
Kuluttajansuoja asiakaskokemuksen turvaajana
Onko asiakas aina oikeassa? Tunnetko myyjän velvollisuudet ja ostajan oikeudet? Mikä pohdituttaa kuluttajansuojakysymyksissä? Kaupan liitto toteuttaa viisiosaisen webinaarisarjan Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) valmentavan valvonnan kanssa vuoden 2025 aikana.
Haluatko syventää ymmärrystäsi kuluttajansuojasta ja sen vaikutuksesta yritystoimintaan? Liity mukaan webinaariin ja keskusteluun, jossa käsitellään kuluttajansuojalain periaatteita ja niiden merkitystä yritysten ja asiakkaiden välisissä suhteissa.
Webinaari avaa kuluttajansuojan periaatteita yritysten ja hyvän asiakassuhteen näkökulmasta.
Kuluttajansuojalaki ja kuluttajaviranomaisten toiminta luo puitteet yritysten ja kuluttajien väliseen kaupankäyntiin. Kuluttajansuojan tuntemus ja vastuullinen toiminta asiakassuhteen jokaisessa vaiheessa on kaikkien osapuolten etu.
Lainsäädäntö kattaa kuluttajakaupan tilanteet ennen kauppaa, sopimuksen tekohetkellä ja kaupan jälkeen. Kuluttajansuojalain pakottavista säännöksistä huolimatta kuluttajasopimuksissakin on laaja sopimusvapaus.
Ensimmäisessä webinaarissa teemoina:
- tiedonantovelvoitteet markkinoinnissa ja sopimuksen teossa
- kuluttajansuojalain pakottavuus ja sopimusehtojen kohtuullisuus
- asiakassuhteen hoitaminen
Tilaisuus on maksuton ja avoin Kaupan liiton jäsenille ja jäsenliittojen jäsenille.
Lämpimästi tervetuloa!