Asiakkuuksien kasvattaminen
Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa. Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan, sekä Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot … Lue lisää
YT-lain mukainen vuoropuhelu
Koulutus Kaupan liiton jäsenille 1.1.2022 voimaan astuneen uuden yhteistoimintalain mukaan työnantajan tulee käydä jatkuvaa vuoropuhelua työpaikoilla koskien esimerkiksi yrityksen kehitysnäkymiä ja taloudellista tilannetta, työpaikalla sovellettavia sääntöjä, käytänteitä ja toimintaperiaatteita, työvoiman käyttötapoja ja henkilöstön rakennetta, henkilöstön osaamistarpeita sekä työhyvinvointia. Tule kuulemaan tarkemmin, miten vuoropuhelu tulee toteuttaa ja mitä velvoitteita siihen työantajan puolelta liittyy. Osallistumismaksu (sis. koulutusmateriaalit) … Lue lisää